Σάββατο 2 Απριλίου 2011

AdWords

AdWords - Το AdWords είναι το κύριο προϊόν διαφήμισης της Google και η κύρια πηγή εσόδων. Βασικά πρόκεται για το καλύτερο διαφημιστικό πρακτορείο παγκοσμίως. Είναι αυτό το "εργαλείο" διαφημίσεων το οποίο έκανε την Google μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο σε 9 χρόνια.

Το σύνολο των διαφημιστικών εσόδων της Google ήταν 28 δισεκατομμύρια δολάρια το 2010 [σύμφωνα με τους Financial Tables Google Investor Relations. Retrieved 2008-01-31]. Το AdWords προσφέρει pay-per-click (PPC) διαφήμιση, το κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις (CPM) διαφήμιση, και site - στοχευμένη διαφήμιση για κείμενο, πανό, και rich - media Οι διαφημίσεις.

Κοινώς, χρεώνει τον διαφημιζόμενο ΜΟΝΟ όταν γίνεται κλικ στην διαφήμιση του και όχι όταν προβάλλεται σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Το πρόγραμμα AdWords περιλαμβάνει τοπική, εθνική και διεθνή προβολή. Οι διαφημίσεις κειμένου της Google είναι σύντομες, που αποτελούνται από επικεφαλίδα και δύο επιπλέον γραμμές κειμένου. Οι διαφημίσεις εικόνας μπορούν να είναι ένα από πολλά διαφορετικά Interactive Advertising Bureau (IAB) τυποποιημένα μεγέθη.

περισσότερα:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου